top of page
Buscar
  • Foto del escritormarc magrinya

Caterina Badia

Aquest llibre m’ha semblat molt interessant ja que té una visió d’explicar-nos la història del protagonista molt diferent de la que estic acostumada, i això ha fet que m’hagi cridat més l’atenció. La història del Holden m’ha fet reflexionar sobre l’adolescència i el camí a la maduresa, que com podem veure per alguns és més difícil que per altres. En només pocs dies que el llibre ens relata, podem veure com les opinions de gent més gran fan que Holden reflexioni sobre com vol ser en un futur. També m’ha agradat la manera que té de queixar-se de les coses i de no conformar-se amb el que veu. L’únic que no m’ha acabat d’agradar ha estat la manera com el personatge principal defineix nois i noies, com si tots tinguessin la mateixa personalitat, dient: Les noies són…. Crec que cadascú és diferent, i no hi ha comportaments generalitzats que ens defineixin.

Puntuació: 9



16 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page