top of page
Buscar
  • Foto del escritormarc magrinya

Binu Villellas


M'ha semblat un llibre molt instructiu i molt educatiu. La visió d'en Holden sobre la vida, la societat i la rebel·lia adolescent al principi costa d'entendre i inclòs molesta però més endavant profunditzes en el personatge i entens la vida d'aquest trist adolescent.

Un adolescent nascut en una família amb calés, el tercer fill de la família i el mitjà, un adolescent que es veu com l'ovella negra de la casa on veu que és un cas perdut. No sap que l'ofereix la vida, ell sap que la vida és un joc, un joc que es juga segons les normes, però la seva conducta i el seu acte de rebel·lia li complica les coses cada dia més. Quan passa tres dies divagant pels carrers de Nova York abans de les vacances de Nadal, sembla que tot sigui un malson que cada passa que dóna està més a prop de tocar fons i caure.

Aquesta novel·la personalment m'ha agradat, m'ha fet riure, m'ha emocionat però sobretot m'ha fet reflexionar sobre la vida i sobre l'adolescència. És un llibre molt reflexiu.

Li poso un 9




26 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page